Модуль 9
-Я обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
-обговорили.як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
-проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання;
-створила форму оцінювання учнівської самоспроямованості в навчанні;
-створила інструменти для початкового оцінювання;
-створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
-внесла зміни в план вивчення теми;
-критично оцінила, чому я навчилася;
-почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
-Я обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
-обговорили.як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
-проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання;
-створила форму оцінювання учнівської самоспроямованості в навчанні;
-створила інструменти для початкового оцінювання;
-створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
-внесла зміни в план вивчення теми;
-критично оцінила, чому я навчилася;
-почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар